Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie zwrotu/reklamacji

Dokument zgłoszenia reklamacji powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu i wystąpienia wady oraz żądanie z tytułu rękojmi zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz par. 9 regulaminu sklepu.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Tomasz Pasich "Ingerdog"
ul. Spacerowa 38
55-080 Mokronos Górny
NIP: 8981261743

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, dołącz potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Tomasz Pasich "Ingerdog"
ul. Spacerowa 38
55-080 Mokronos Górny
NIP: 8981261743

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopią dowodu zakupu..

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl